Spoločnosť Coca cola sa spojila s uznavanou reklamnou agenturou Ogilvy & Mather China, ktorá v rámci novej kampane vytvorila 16 zábavných a kreatívnych nadstavcov z červených uzáverov, ktoré menia pohľad na klasickú prázdnu fľašu tejto uznávanej značky. Reklama poukazujúca na to, že ľudstvo by malo začať byť šetrné a ohľaduplné k životnému prostrediu začala svoju prezentáciu vo Vietname, kde bude 40 000 kusov týchto uzáverov dostupných pri nákupe kultového nápoja.
Nadstavce premenia vašu prázdnu fľašu na lampu, štetec, striekaciu pištoľ, strúhadlo, dávkovač mydla a mnoho ďalších použiteľných pomôcok. Hlavnou myšlienkou tohto projektu je podľa Grahama Finka, riaditeľa spoločnosti Ogilvy & Mather China vytvoriť zábavné nadstavce na fľaše, ktoré prinesú do života ďalšie šťastné okamihy. S kreativitou tejto novej kampane spoločnosti Coca-Cola je možné, že sa stane jednou z jej najlepších kampaní.
Pozrite si tiež video, ktoré poukazuje ako sa tieto nadstavce dajú ľahko využiť aj v skutočnom živote.
Tešíte sa kedy budú tieto nadstavce dostupné aj u nás?
http://youtu.be/rWgCQgzJOU4Zdroj: bp.com
Každý deň najlepšie recepty a články
Krátke video ochutnávky, ktorým neodoláte
Vyberajte z najlepších receptov na jednom mieste